2014/08/31

kimakuroぎりぎり

                 あ。。。。ってもう今日まででした

                 って

             キマクロ毎回作ってますが。。。

             なかなかUPする時間もない今日この頃です

              キマクロ#11に参加します

 
あんよし始めのころ

 
スッケッチのところが窓にしか見えなくて
 
久しぶりにトランス使って窓にしました

 
あんよがたのしい気持ちを
 
ボタンなどを使ってお散歩みたいにしてみましたよ
 
そしてUP参加わすれの
 
#10もUpしました

 
生まれたての写真を使いました
 
ぎりぎりでしたがUPできてよかった(*^^*)
 
9月もUPできるといいな。。。





1 件のコメント:

  1. One of the main things that make weight loss difficult is the fact that many people do not feel hungry. The problem is that the brain gets signals from many different areas in the body when it’s time to eat that tells it that the time is right to eat. What does this mean? Simply put, a normal body receives the signals telling it it’s time to eat so many different times and so easily that if you keep eating that way without any change, it will find a way to tell you that it’s time to eat regardless of how much you are eating. The fact is that you need to change how you eat and keep eating until you feel that you are hungry enough for a healthy eating plan. This is the reason most people on the weight loss programs fail. When trying to lose weight Where do I start?.

    返信削除